تولدانه

تولدانه

مرجع روز تولد وبلاگنویس ها
تولدانه

تولدانه

مرجع روز تولد وبلاگنویس ها

صدف و کاتیا


 

  

 

 

 

 

تولدت مبارک صدف

 

 و   

-

تولدت مبارک کاتیا  

 

 

  

 

عکس کودکی صدف 

 

 

 

لینک صدای کاتیا در بازی صوتی شب یلدای 89 

 

و  

 

آواز کاتیا در آکادمی موسیقی جوگیریات 

 

 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
مومو چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:43

تولد هر دوشون مبارک!

ممنون ...

صدف چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:48 http://fereshteye-to.blogfa.com

وای مررررســـــــی
خیلی خوشحال شدم
یه ددددنیا ممنون

خوشحالیم که تونستیم خوشحالت کنیم
تولدت بازهم مبارک

صدف چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:54 http://fereshteye-to.blogfa.com

مرسی موموی عزیز. لطف کردی دوست عزیز من :x

سمیرا چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:14 http://nahavand.persianblog.ir

ممنون که تولد منم ثبت کردی

خواهش عزیز

آلن چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:49

تولدت مبارک صدف بانو.
تولدت مبارک کاتیای عزیز.

آرزو میکنم آفتاب شادی همواره روی سرزمین دلتون بتابه.

ممنون آلن جان برای آرزوی قشنگت .

کاتیا دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 14:21

دوست خوبم
معذرت میخوام نشد بیام و ازت تشکر کنم و این که واستون عکس و..رو بفرستم...
واقعا دسترسی به نتم در حد هفته این یک بار یا ده روز یک بار بود و پیغامت رو وقتی خوندم که دو روز از تولدم گذشته بود...شرمنده رفیق...
ازت ممنون
و از بچه هایی که اینجا اومدن و تو وب خودم تولدمو تبریک گفتن..
ایشاللا سال بعد جبران میکنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد