تولدانه

تولدانه

مرجع روز تولد وبلاگنویس ها
تولدانه

تولدانه

مرجع روز تولد وبلاگنویس ها

سبا - کودک فهیم - مانوئلا

http://s2.picofile.com/file/7929608602/19.jpg

تولدتون مبارک

سبا - خانه ای بر آب
کودک فهیم - کودک فهیم 
مانوئلا - لکنت های من

نظرات 3 + ارسال نظر
کودک فهیم دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 20:35 http://the-nox.blogfa.com

ممنونم گروه خوبِ تولدانه.
من هم برای تک تکِ شما آرزوی بهترین ها رو می کنم که دل خیلی ها رو شاد می کنید.
و همینطور تولدِ سبای عزیز و مانوئلای عزیز رو پیشاپیش تبریک میگم.انشالله که به آرزوهای خوبشون برسند و دلشون شاد و لبشون خندون باشه تا ابد.

سبا دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 22:11 http://khaneibarab.persianblog.ir/

سپاس و قدردانی من را پذیرا باشید
بهترین را برایتان ارزومندم و قدردان الطاف شما هستم
به دوست نازنین کودک فهیم و مانوئلا عزیز هم تولدشان را تبریک گفته و روزهای شادی را برایشان ارزومندم

رویا سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:58

این پیام رو یکی به من نظر داد منم بهش عمل کردم.. تو رو به امام زمان قسم میدم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش..ممنون ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد