تولدانه

تولدانه

مرجع روز تولد وبلاگنویس ها
تولدانه

تولدانه

مرجع روز تولد وبلاگنویس ها

زیبا و کلاغ عاشق

 

 

 

 

 

 تولدت مبارک    زیبا 

 

 

تولدت مبارک   کلاغ عاشق 

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
پسر آبان یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 00:55

تولد جفتشونو تبریک میگم
مخصوصا زیبای عزیزم

روزبه - ارش یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:05

درود زیبای عزیز ؛
شما بهتر از هر کسی می دانید که بنده دیدگاهم نسبت به تولد عموم انسانها چگونه است و بر همین سبیل و دلیل اساسا اگر سالروز به گیتی آمدن کسی را تسلیت نگویم تبریک هم نمی گویم اما موضوع در مورد شما فرق می کند و به این دلیل است که شما همواره از خواص بوده اید ، همیشه احترام خاص و منحصر به فردی برای شما قائل بودم و هستم و معتقدم شما میتوانید یکی از نمودهای اصلی قدرت زن در عرصه اجتماع و ... لااقل در جوامع متوسط به لحاظ جمعیت باشید . راستش را بخواهید من از نسل جدیدتر کلا امیدم را قطع کرده بودم که با مشاهده و آآشنایی شما و ارتباطات وبلاگی که داشتیم با افکار درخشان شما و دایره وسیع اطلاعات شما اشنا شدم و این برای من نوید و بشارت خوبی بود سخن کوتاه که زیبا جان زادروز تولد شما را بیش و پیش از خودتان به اطراقیان شما بویژه خانواده تان تبریک می گویم نه تنها به خطر روز تولد به خاطر تربیت عالی و منجصر به فردی که در شما دیده می شود . همچنین به دوستان شما و در راس همه خودم تبریکی ویژه میگویم ، که امکان حضور در کنار شما و بهره گیری از دانش و نیروی محرکه عشق و محبت سرکار را میتوانیم داشته باشیم ونهایتا این منموکراسبت خجسته را به خود شما تبریک میگویم بدون اعراق و تملق در طی این یک دهه نوشتن اینرنتی ام تا به حال شخصیتی به شکل شما ندیده ایم . در واقع نسبت به همه دوستان دیگرم سرکار خون رن داشته باشد از اینکه با شما دوستم افتحار می کنم ؟ ر
دست مریزاد برایتان ارزویخوششی ، سلامت و سعادت دارم .

فسیل یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:04 http://www.fosil.blogsky.com/

2 بار مبارک

پیمان یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 20:45 http://danikar.blogfa.com

سلامن علیکم

تولد هر دو مبارک
بخصوص تولد آبان دخت عزیز
زیبا خانوم

زیبا جان تولدت مبارک
چقد خوشگل شده اینجا به برکت وجود نام و عنوانت زیبا..آبان دخت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد